nenno

Alla inlägg den 6 maj 2012

Av Jennifer Johnsson - 6 maj 2012 11:55

Ja i fredags vart allt ganska bra men inte Manti, skulle gjort dem mkt tunnare än vad det stod i receptet, men men man lär sig av sina misstag :)
Tacka Nea för hon hjälpte mig i köket spenderade ju bara typ 6-7 timmar där!

Baklava vart helt okey har ju varmluftsugn och så ska man ju sänka tempratruen lite emot vad et står i receptet men det kom jag ju på när baklavan hade blivit lite hård :) Men helt awsome ändå :)

Efter maten gick jag över med lite mat till Malin, Ronny, Joni och Jimmy, dom åt fan ... så lite gott var det allt :)
Sen vart det vin efter vin med Lisa och Helene, sysyteryster började dansa till musiken men åkte igolvet då hon halka på mattan när vi andra var på balkongen :) 

Sen fick jag ett sms av balkon " Polakerna kommer snart" Ja asso Joni Ronny och Jimmy som hade jobbat med hennes lägenhet, även Lisas vän Fredrik kom:)

Igår köpte jag flyg biljett till syster och mig HEM, från Alanya så vi hamnar på samma plan :)) Har ju " köpt "  från Pegasus men det har ju konstigt nog inte gått igenom, fattar inte varför, ändå köpt 3 gånger .... ARG!

men men Blir att boka med Turkish arlines lika bra de för är man borta mer än 2 v får man ha 30-40 kg med sig så :)

Har precis kommit in från enn timmas promis med Sara och Lisa och snart om någon timma ska lisa åka hem neråt lander :) 

Presentation


Jennifer
Bloggar om mitt liv i Sverige och nere från Turkiet Alanya.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards