nenno

Alla inlägg den 18 maj 2012

Av Jennifer Johnsson - 18 maj 2012 17:42

En hård dag med mamma, vi har varit i Farsta centrum, Länna, Lyckås ridsport, Siba och Haninge centrum, mina fötter är rena döden just nu dom vill inte leva mer just nu, usch skulle tagit andra skor!!

Men vart inte så mkt, en resväska två bhar, 3 blommor en blomlåda och två nagellack, scampoo och servetter och en ljuslyckta som ja fick av mamma, ehm ja de var nog de va? hittade ina roliga kläder alls dom gör ju bara kläder för PINNAR, men jag är ju ingen vandrande pinne... antingen är kläderna bra men inte för magen lr så är det brösten som är ivägen osv! Hela tiden! Pff..... Lovely body!!!

Ska nog ta mig någon stanns om en stund och handla något för sen kommer Sara och ev Yetkin, ska bara packa upp ... lite... 

PACKA NER LITE I RESVÄSKAN ?? JAAAAAAAAAA  I WILL I WANT TO DO IIIIIT !!

Ned räkningen börjar närma sig, Oh Den där Adem ringde och klaga på att han var bakis !!! STACKARS HONOM! NOT! 

17 DAGAR KVAR!!!!!! <3333 

Presentation


Jennifer
Bloggar om mitt liv i Sverige och nere från Turkiet Alanya.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards