nenno

Alla inlägg den 22 maj 2012

Av Jennifer Johnsson - 22 maj 2012 10:00

Detta inlägg kommer säkert bli knas eftersom jag skriver ifrån mobilen!Så allt lär ju sitta ihop då! :(Igår fick jag se mitt vackraste live (alltså lägenheten) Adem har fixat nätverk från grannen så camade, tydligen förstod han inte att torkstället skall stå på balkongen eftersom det stod inne? Hmm Vart alldeles fnittrig och Adem undrade vad jag fick min energi ifrån ! Vad tror han ? Berättade att jag är inte lika glad bär jag åker ifrån Turkiet då är jag nere några månader. First Time i see it live ((: Coook Guzel! 13 dagar kvar börjar pirra i kroppen av lycka! Kan inte sluta le just nu, för nu är livet jävligt underbart! "wish it was forever"! Men dom där 4 veckorna kommer kännas som två dagar! Damn man!  Sitter på tåget in till stan nu och ska .... Eller jag hoppas jag kan bli rik på kläder idag! Sen slutar mamma halv 5 så ska jag möte upp henne i handen så ska vi åka till Ikea och köpa ute möbler ((:Förstår inte förut hade jag sov problem och kunde inte sova? Nu vaknar jag runt 8-9 varje dag om jag inte börjar jobba tidigare då är jag ju uppe tidigare så klart, men hänger allt detta ihop med Turkiet må tro?  Hmm Dagens jipppppppi låt! Gabriel Davi - beautiful = Alanya feelings ..... Balkong förkrök på denna !! 

Presentation


Jennifer
Bloggar om mitt liv i Sverige och nere från Turkiet Alanya.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards