nenno

Alla inlägg den 3 januari 2016

Av Jennifer Johnsson - 3 januari 2016 19:48

Efter att ha ätit frukost och plockat ut alla skåpen eller ja det lilla som var kvar.... Det vart en hel del!

Men då gick vi iafall mot alanyum för att se om några el kjedja var öppen men det var dåligt med det, så när vi kom till alanyum gick vi takt ner på stranden istl och Zid rejsa gärnet !!!

Om vi nu gick 1km på stranden så vart det 2-3 km för Zid eftersom han sprang i cirklar och grejer och kutade gärnet !

Av Jennifer Johnsson - 3 januari 2016 08:24

Idag ska jag kolla på en ny spis (har tidigare haft gas), men eftersom köket är litet så tar  ju bara tuben upp ett skåp! 
Så kommer bli en Induktionshäll istl, gas är ju jätte bra eftersom, elen går ju ibland i området och vi har ingen generator till lägenheten så då funkar ju alltid gasen så man kan laga mat!

Och så ska jag kolla på en ny köks fläkt! 

 

Så vi får se om någor kul har öppet en söndag som denna, blir iafall inget köp idag bara att kolla.

Saknar min lilla stora bebis såååå mycket !! LYYYYYYNN
Saknar angelina lite ;) hon är så bitchiiiig!!

     

Presentation


Jennifer
Bloggar om mitt liv i Sverige och nere från Turkiet Alanya.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards