nenno

Alla inlägg den 26 januari 2016

Av Jennifer Johnsson - 26 januari 2016 13:51

Vart det frulle, så ringde Ugur och så mötte vi upp honom nedanför lägenheten så vandrade vi mot havet innan dess köpte vi oss en varsin öl, Zid var lika lycklig som vanligt när han ser stranden.

Vi hade även tagit med oss en påse mat till Zid's strand kompis, som vi matade innan vi tog bussen til centrum och gick en sväng innan vi tog oss an Kleopatra stranden, det var tungt att gå på stranden!! Men det brydde sig Zid inte om utan sprang foooort!
Middag och sen åkte vi hem. Men i väntan på bussen så kröp Zid upp vid min nacke och hamnade i luvan! Så där satt han och åkte halva buss resan i luvan ... Tror att han varit apa i sitt tidigare liv!

( fick en fråga om att någon ville se en nyare bild på mig) Är en person som OGILLAR kort på mig själv el att bara vara med på ett hörn!
Men när jag tog kort på Zid som satt i luvan .... Han methi .... Utan att jag märkte det, och hanvart såååå lycklig och stoppade ner telefonen fort i fickan, så att jag inte skulle ta den och radera bilderna!

Men ... Här kommer en halv flum bild ! ( på mig )


             

Av Jennifer Johnsson - 26 januari 2016 13:38

I fredags kom Orhan och Jenny över, hon hade äntligen fått tillbaga sin resväska från Pegasus arlines som tappat bort väskan hennes på (arlanda) så det kanske inte var pegasus fel.. den var borta nästan 3 veckor.

Och där i hade som en Julkalpp till oss och zid, Zid fick ett blått fint sele med koppel till och jag och methi fick två ikea ljus och CHOKLAD!!! ( chokladen tog ju slut samma kväl) var ju var att mala in en efterlängtad choklad ! Var inga problem alls!!

Sen gick vi till metro och handlade middagen so blev taccos, Zid följde med och väntade utanför med orhan i sitt nya sele och koppel!

Sen när methi kom så var det mat :))

( strumpan hänger på tork )

     

Presentation


Jennifer
Bloggar om mitt liv i Sverige och nere från Turkiet Alanya.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards