nenno

Alla inlägg den 8 januari 2016

Av Jennifer Johnsson - 8 januari 2016 07:45

Ja då var även bänk skivan på plats.
Jag är lite osäker på färgen, men what to do... nu sitter den på plats !!
Jag missförstod en grej i köket när dom var här i förrgår, om jag ville ha en kant i framtill av skivan.

ja sa jag ( trodde det var baksidan av skivan vi pratade om ) Men men.. nu så känns det lite bättre, så nu slipper det rinna ner vatten på lådorna el kommer ner massa andra saker på dem oxå.


Hoppas kaklet gör sitt och att det blir braaaa!! så det kan bli färdigt någon gång, trött på ha massa gubbar här hemma, igår kom dom ju med skivan och ena killen verkade helt flum, så han gick på min toa lite senare så gick jag in på toan......
Då var det urin på ringen och bajs fläckarkvar i toan, då var jag irreterad och frågade vem har varit på toa ??! isåfall kan du väl städa upp efter dig !! ( flummet gick till toan och spolade) efter dom gått så gick jag in på toan igen .... han hade glömt o ta bort urinet ...... USCH BLÄÄÄ PÅ DIG!! Vuxna människor som inte kan kissa!!!!!!!!! USCHHHH



       

Presentation


Jennifer
Bloggar om mitt liv i Sverige och nere från Turkiet Alanya.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards