nenno

Alla inlägg den 15 augusti 2016

Av Jennifer Johnsson - 15 augusti 2016 22:00

Jag har varit extremt dålig på att blogga !
Men Zid och methi mår bra !
Börjat gå till stranden lite för att kanske få lite färg! Zid hänger med varje gång, han älskar verkligen värmen och mår inte alls dåligt av den, även om man får en hel del onda blickar från turisterna !
Skulle ju aldrig utsätta honom för något han inte klarar av !

Men han är med o simmar lite när det inte är 100 m vågor annars får han svalka sig i en liten "å" som rinner ut i havet !

Min syster Josefine o Tobias har varit här två veckor, Nea och Emma har varit här fyra veckor även fast dom inte bodde här så bodde dom hundra m ifrån mig, så vi har varit i dimcay, ätit stor fulle, badat i havet badar i poolen varit ute i centrum, ätit good mat osv.
Dock som sagt är jag inte brun än så har börjat jobba på det nu.

Även Orhan har hunnit bo här säkert 2 veckor !
Josefine fixade en "cykelkorg" till Zid! Den älskade Orhan !

Här kommer en liten bild bomb!
8:de bilden är när Zid självmant råkade ramla i dimcay floden två ggr !! AV SIG SJÄLV ! Inte kallt alls.

Av Jennifer Johnsson - 15 augusti 2016 21:43

Det sägs .... Att det ev blir regn ! Håller tummar och tår ! Alanya behöver regn ! Och jag med !!

Idag var methi, jag o Zid på stranden. Methi somnade självklart och det gjorde Zid med ! Kul och gå med dom till stranden ! Riktigt roliga typer !!

Presentation


Jennifer
Bloggar om mitt liv i Sverige och nere från Turkiet Alanya.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Augusti 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards