nenno

Alla inlägg den 16 augusti 2016

Av Jennifer Johnsson - 16 augusti 2016 20:23

#TeMaEtmaje



Musik är något jag knappt lyssnat på i sommar, jag vet inte vilken musik som ar " inne " el så men denna låt har jag hört på James dean när jag har varite ute några ggr med Nea och Emma.


Turkarna / Turisterna blir heeeelt vilda när denna låt kommer... Jag gillar den man blir glad :P Även fast jag intefattar något men men :) Bjuder på det! Får helt enkelt ta o kolla på arabiska texten !

Av Jennifer Johnsson - 16 augusti 2016 20:07

Nä, och inte vart det något regn.... eller åska för den delen heller...


Har typ bara varit hemma idga, methi jobbar numera på James Dean så dom hade möte efter jobbet så han kom hem sent, så han fick nästan sova till kl 15.00 även fast jag var så uttråkad, släppte ner zid i sängen eftersom jag vet att han kör alltid puss attack i anisktet, så jag tänkte methi kunde väl vakna..men nej.... så gick in i sovrummet och spelade musik istl lite senare.. nää han vaknade inte heller..


Hade han inte varit den personen som blir så jävla förbannad när man häller vatten på han ( då menar jag JÄTTE ARG) jag skulle oxå bli arg men inte under hela dagen .... Bara vatten som gör han riktigt flyförbannad..


Men tillslut så... kom han upp jag och zid gick på en snabb kissrunda sen åkte vi upp och hämtade methi så gick vi till poolen... Vi vart inte så langvariga .... det var 10 ungar ... 


Ja inte hänt så mkt direkt idag inte mer än att vi nyss kom hem från en promenad med zid... tillomed methi hängde på ( tvingade honom bara lite )


I morgon hoppas jag på stranden !! och det vill nog zid med! Hoppas bara inte vågorna är så höga, vill att zid ska få simma lite eftersom methi kommer ju ändå bara somna så fort han lägger sig i sol stolen :P


Vet inte om jag lagt upp en bild på Zids moppe glasögon men finns medan!

#Moppeglasögon #Alanya #Turkiet #Chihuahua

       

Presentation


Jennifer
Bloggar om mitt liv i Sverige och nere från Turkiet Alanya.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Augusti 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards