nenno

Alla inlägg den 18 augusti 2016

Av Jennifer Johnsson - 18 augusti 2016 20:00


Jag är inte den som är så mörkrädd av mig men igår kväll när Zid o och var ute på promenad, vart jag nojig!! 

HUNDEN går och kollar bakåt i 30 min, går kollar bakåt, kissar kollar bakåt, tillslut började jag också kolla bakåt! Han psykade mig att det verkligen var någon som gick bakom oss!

Ibland morrade han när han kollade bakåt, men det var ju ingen DÄR!! 

Idag vart det en sväng till stranden, sen till sok och bim och handlade lite mat...

Sen vart det Snitcel och bulgur o god sallad till middag, skulle egentligen ha haft ris!! men det var tv små äckliga flygfrän i riset, så... ja det vart att städa ur den bytan.....


usch jag mår dåligt när det är små kryp/ flugor i maten el så, nästan så att det vänder sig i magen... o Methi säger äsch ta bara bort dom .... då börjar jag ; TA BORT ? ska vi äta riset dom kanske har lagt ägg i ? el tänk om dom lägger ägg i min mage ... HAHAA     


Presentation


Jennifer
Bloggar om mitt liv i Sverige och nere från Turkiet Alanya.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Augusti 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards