nenno

Alla inlägg den 30 augusti 2016

Av Jennifer Johnsson - 30 augusti 2016 16:27

Igår och idag har Jag nara varit hemma förutom promenaderna med Zid, bara kollat på en bra drös med serier o städat o tvättat, medans killarna har varit i centrum och Hållt på att fixa med deras visum osv.

I dag efter den sena frukosten vid halv 2 så gick jag o Zid ut och så kom methi och Orhan åkandes förbi med moppen ...
Först så vägrade Zid att gå, killarna hade ju fixat sig hemma så sig visste väl att dom skulle iväg, så han satte sig på rumpan o väntade helt enkelt på att dom skulle åka förbi, när dom kom .... Tur han knte väger mer än 2 kg annars har jag flugit efter i kopplet,han drog sprang allt han kunde efter som och skrek så hemskt efter dom ! Stackarn han fick inte åka med på moppen idag ! Lilla hjärtat! Undrar hur inte det gjorde i hans hjärta !!

Orhan har kommit hem med Zid spanade just ut över balkongen efter methi !

Idag blir det kalops ! Jummiiii

Presentation


Jennifer
Bloggar om mitt liv i Sverige och nere från Turkiet Alanya.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Augusti 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards