nenno

Direktlänk till inlägg 24 maj 2012

igår.... aj aj idag?

Av Jennifer Johnsson - 24 maj 2012 22:00

Igår vart det ridning med systeryster började med att jag red på Greven och syster på Lumus vi red ut i sommar hagen hoppade några skutt, sedan vart det häst byte så fick jag lille söte Calypto och syrran hade Ludde, Ja vart en sväng i skogen började känna av att min svanskota började tappa skin bad om att få gå på jämn mark kände att rumpan min och svanskotan min var på väg att av lida! 
TACK och lov fick jag efter en stund komma ut på ASFALTEN, kunde inte sitta ner mer de bara sved från svanskotan och kände hur det hade lossnat SKIN! :´( 

Sen vart det at hoppa i sommar hagen, vart en massa hopp för syrran skulle ta kort, men hon sa att hon missade mig så mkt så jag hoppade och hoppade och hoppade och åter igen hoppade.... ojj ojj vart en massa hopp sen tog jag kort på syster när hon hoppade sen skulle vi hoppa fram och till och sedan ge oss iväg hemåt, MEN DÅ......

Då ramlade jag av? tror att jag skulle svänga men det vart aldrig så ? så damp i backen och innan jag han falla på marken så tänkte jag att fan jag skulle ju sagt till Mickan innav vi red ut att hoppas jag inte bryter något ben nu när det är så nära till Turkiet!!! 
Ja och innan jag föll till marken så han jag verkligen tänka till hur jag skulle försöka landa på marken för att inte bryta benet!!! fan vad man hinner tänka mycket alltså!

Snälla Calypto som stannade kvar annars hade jag fått gått hela vägen till stallet i ridstövlar som skaver bara man rider i dem :O sen var det bara upp och hoppa igen  :)) 

Idag har den jädrans träningsvärken kommit till hela kroppen svårt att sittta ner sittbenen är VÄRST! Så varit det jobb i 11 timmar nu sitter jag med Sara och kollar på Eurovision !

         

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jennifer Johnsson - 8 juli 2017 22:12


Jag har väl varit i Alanya i 3 v, jag åkte dagen efter skol avslutningen, med mamma och Zid, tänk jag som varit sååå orolig över att Zid inte ska kunna ta sig till Turkiet, med turkiska jordbruks verket som inte vet riktigt vad som behövs... och i...

Av Jennifer Johnsson - 10 mars 2017 08:41


Så där ja, nu skriver vi ett inlägg.... det går väldigt trögt för mig att skriva. Känner att rudimentära inte finns till och sen är det ju typ bara vakna jobba äta sova som gäller..., Men på fredag ska jag åka till Alanya och stanna 10 dagar. Så...

Av Jennifer Johnsson - 23 december 2016 14:21


Så här ser det ut ovanför Alanya just nu ; mycket vackert !! ...

Av Jennifer Johnsson - 27 september 2016 12:04


Vart en dag på stranden, dock kom vi nyss och klockan är redan 13.00 Ursäkta mina håriga ben! Rakhyveln samarbetar inte !! Lyckligast var nog Zid som rullade runt så där 20-30 gånger i sanden ( var väl en v sen vi var nere på stranden. Om in...

Av Jennifer Johnsson - 26 september 2016 09:00

Nu har det verkligen blivit höst kvällar och riktigt kyligt pp nätterna 15-20 g Så igår vart det fram med höst täcket, det är ju så mysigt och ha täcke och inte bara påslakan! Dagarna är runt 30g Sen jag bloggade har väl det inte hänt så ...

Presentation


Jennifer
Bloggar om mitt liv i Sverige och nere från Turkiet Alanya.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards