nenno

Alla inlägg den 1 oktober 2012

Av Jennifer Johnsson - 1 oktober 2012 20:56

Ja tråkigt men sant!
Idag har det regnat och åskat men när solen tittade fram sprang vi ner till poolen och försökte steka! Tor att det gick bra! Men men man är ändå vit som en spöke om 2 veckor och det är ju så tråkigt!!

Födelsedagsfirandet dag 2 var toppen slutade med att vi tog taxi 9 pers till Summer garden och party bussen hem med Sammii ((:

Idagvar vi på Kipa för jag lovade att jag skulle köpa ny tipbox till Sammii men han sa att dom skulle finnas där men ikke sa nikke! Så jag köpte silver tejp istället som jag ska trycka ner i väskan ((:

Fått ett lättande besked från jobbet så nu känns det till och med kul och fara hem även fast jaginte tycker det men, en sjuk lättnad att bara gå till jobbet!

Hoppas stämningen på jobbet blir bra!

Jaha vad ska man ha på sig då? Alltid lika kul, även fast Alanya garderoben är full med skit som Adem säger!

Igår va vihemma men fyfan hemlig stämplat alltså!!!

Alla bilder ligger på iphonen och nätet segar med de så blir la att vänta med dem, men kommer kanske imorgon! Dock har det inte blivit s mkt bilder denna gång men men!

I morgon måste jag ta mig till hästarna och boka transfer till på onsdag :( längtar dock efter istanbuls taxfree ((:

Nää dags att börja drick för att sedan dra till Istanbul steka house för att köra en happyhour drink och pussa på bedo som man inte sett på 3 dagar ((:
Sedan vidare mot centrum ((:

Presentation


Jennifer
Bloggar om mitt liv i Sverige och nere från Turkiet Alanya.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6
7
8
9 10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards