nenno

Alla inlägg den 29 oktober 2012

Av Jennifer Johnsson - 29 oktober 2012 10:43

Malin och oliver plingade på dörren för ca en timma sedan vart lite rädd vem blingar på dörren efter kl 9, tänk om jag hade sovit ? men hon hade tydligen sett mig och sofie ute på balkongen ˆˆ
Trevligt med lite morgon besökare :)

Igår var det jobb hela dagen lång, så när jag skulle gå till bussen ringde sofie och frågade vad jag skulle göra, slutade med att hon kom till jobbet,och sofie följde med hem :)

Ifredags efter jobbet gick jag och lynn till Helene stannade där över natten och i lördags åkte jag med mamma och köpte badrumsmöbler och matta och en ny torkagolv grej!

Efter det vart det ridning utav två vilda hästar ena va greven som inte alls vill stanna när vi galopperade utan fick jätte ont i armarna, träningsverk på en gång!!!!!
Sen va det Calypto som skulle ut med mig först lite i ridhuset sedan red vi ut och han bockade i stortsätt hela jädrans tiden! Balansen verkar man ju ha kvar iafall! Tummen upp!

Eftersom jag spärrat mitt kort i väntan på koden så får väl jag åka ner till banken och få ut pengar på så sätt så man kan få köpa hem lite mat! vad krångligt allt blir när kortet inte funkar som det ska ? Hahah :D

Presentation


Jennifer
Bloggar om mitt liv i Sverige och nere från Turkiet Alanya.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6
7
8
9 10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards