nenno

Alla inlägg den 13 oktober 2012

Av Jennifer Johnsson - 13 oktober 2012 20:30

Fysatan vad äckligt!
Den som någon sin spyr i mitt handfat igen kommer jag ringa så får den själv rensa avloppet!
Ja ja det var ju inte bara en massa kräk snuskigt hår oxå!

Äckligaste jag har gjort, tyckte de va snuskigt när jag hjälpte malin när hon hade flyttat in hade inte förra ägaren gjort det när han hade flyttat ut!

men men nu hoppas jag att de kommer lukta gott när man spolar i handfatet tog även duschens avlopp så usch nu är jag ren skrubbad och luktar gooooooott!

Har bara degat i min ensamhet idag eller ja själv har jag ju inte varit min förkylning har ju fölt efter mig som en jädrans SVANS!


kollat lite på badrumsskåp o handfat till alanya, det som är där nere i lägenheten kräks jag på!köket oxå egentligen men får väl fixa det -2014 HAHA, har nog inte råd att renovera köket och badrumet till nästa sommar om man vill leva lite där nere oxå =)

Älskar detta röda handfat men vill ha det i vitt, vill ha mer förvaring inne på toan, så man kan ha alla toa prylar och dusch gerejer där och allt som ska vara där, såmn slipper gå ut i hallen för en massa saker!
Någor jag skulle vilja att badrumskåpen är typ vatten täta så som inte luckras upp när man spolar av med dusch slangen, eftersom det har ju badrumskåpet gjort nu och det är lite skabbigt, även här hemma i nynäs har det gjort de och det ser ju förtaskigt ut! Så även någor nytt vatten tät här med! men så svårt vil även här ha mer förvaring och så men det e lite svårt at få till det :)
     




Av Jennifer Johnsson - 13 oktober 2012 14:45

I torsdags jobbade jag långpanna på 14 timmar, sedan åkte jag hem till Forro, och snacka en massa skit och dunderförkyld som man är då, tog hon hand om mig :D snällt!

Sen vart det lite tv tittande och sen somnade hon så forsatte kolla på lite tv innan jag själv somnade och vaknade hav 6 och var jätte kissnödig, min blåsa gjortde ont en bra stund efter oxå!


Vaknade är forro gick upp och somnade på stört igen? Vaknade själv upp vid halv 10, diskade lite och tog mig ner på storstan och köpte in kudde på Ohlens från House doctor. http://housedoctor.dk/-/news
Dom har en hel del roliga saker :)

Sen vart det in på Fredsgatan 12 där jag köpte två guld lycktor som det är ett jätte fint ljus ifrån, och slutligen in på åsas årstider och köpte en lila ljus lyckta :)


sen vart det att åka hem och duscha för Helene skulle plocka upp mig, för vi skulle med jobbet på resturangen i Sorunda för att avtacka vår pensionär Nanni. Tänka värsta lyxen ju :( JAAAAAG VILL OXÅ GÅ I PENSION NU!


Men det var iafall jätte trevligt :)


 

Presentation


Jennifer
Bloggar om mitt liv i Sverige och nere från Turkiet Alanya.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6
7
8
9 10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards