nenno

Alla inlägg den 5 oktober 2012

Av Jennifer Johnsson - 5 oktober 2012 09:38

Känns ju sådär att vara hemma i Sverige igen! Kallt o trist ! Men glad att solen skiner iafall!

Syster övningskörde till Arlanda och mamma och Lynn var med i bilen och hämtade oss!

Var hemma runt kl 2, sist jag kollade på kl var halv tre!
Sen var det bara up kl 7 då alarmet skulle ringa för jobb! Men ja! Nää vet jag somnade om och vaknade kvart i 8 och bussen går kl 8! Lite stress vart det då!
Men jag hann med bussen men han inte köpa busskort som jag själv hade planerat!

Sen vart det jobb 12 timmar och även idag och lördag och söndag! Så får väl se om man lever på söndag över huvudtaget!

Igår efter jobbet kom Sofie och plockade upp mig, var egentligen tänkt att jag skulle till Heléne, men bokade om till i morgon!
Hhn bara stanna så fick jag sms av Malin och även hon kom upp!

Trevligt med mina 3 blondiner! Woop Im not blondi3!

- lurade Malin ( vilket hon inte vet än förens hon läser detta! )
Josefine kom inte själv och hämtade oss! "ja det står ju där uppe med",
Kul var det och arg vart Malin men hon gick inte på det i början men sen så gick hon på det!
- att Josefine skulle kommit och hämtat oss för mamma soc och vägrade vakna, men var väldrig seriös även Sara så jaaa vi lyckades (;

Ny ned räkning kan snart börja för nyåret! Me and SIS ska ner ((:

Just nu längtar jag bara efter måndag och sova ut lite ! Jag vet att set inte kommer att funka, men saknar sömn!!

Presentation


Jennifer
Bloggar om mitt liv i Sverige och nere från Turkiet Alanya.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6
7
8
9 10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards