nenno

Alla inlägg den 2 november 2012

Av Jennifer Johnsson - 2 november 2012 14:54

Mitt liv som katt vakt började igår köpte mig en låda vin och rosécider !
Var uppe på sjukan och hälsade på Elvy Arnes mamma! Sen for jag till Hélène ! Fick in katterna men dom skulle ut och in och ut och in hela tiden! Dock bara en en när vi skulle sova!
Drömde något läskigt, minns inte vad kanske var det från filmen? Jordens undergång ? Hmm
Vaknade vid 4 kollade Facebook och somnade om igen!

Sen vart det jobb 9-16 skulle det vara men vart inbeordrad 16-20! Så katterna får vänta! For hem till Hélène på hojjen jag har lånat av henne, fan den ingår i kattvakts passningen! Ja men for hem och hämtade middagen !
Han dit och tillbaka på 15 min bra jobbat tycker jag! Jobbigt för låren och cykla när man inte är van vid det! (:
Så snart om 45 min ska jag upp till andra huset och avsluta kvällen sen hem till Heléne och duscha och slå på en tvättmaskin! Fan bor man i villa kan man ju tvätta dygnet runt om man vill! Men ikke hemma hos mig (:

Hade dock sätt fram emot att sluta 16 för då kunde jag skruvat ner lite saker åt Heléne på balkongen men nu är det natt svart när man kommer dit! Så blir inte så mkt nytta gjort då!

Snackade med emre igår ett bra tag! Sicken tokiiig kompis man har! Damn! Men men du är fin lilla emre plutten!
Love you broooo <3 även fast vi har en sådan syskonkärlek med lite hat så kommer vi nog alltid vara vänner ! <3

Presentation


Jennifer
Bloggar om mitt liv i Sverige och nere från Turkiet Alanya.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards