nenno

Alla inlägg den 7 november 2012

Av Jennifer Johnsson - 7 november 2012 16:16

Sara och jag har nu köttat 3 avsnitt av Walking dead, hoppas det hinner bli ett till avsnitt, DAMN THAT LOVE!! <3

 

Älskar det bara, sist diskuterade sara och jag att ja nu vet vi afall hur vi ska göra om det skulle hända i den riktiga världen! Ba sjuta bot huvudet så där dom afall!

Arne och mamma och ev syster ska komma idag arne ska hjälpa mig med hatt hyllan som man hänger kläder på afall :)
Josse kommer kanske mer för matens skull och mamma STÖDET! haha eller?

Slutade 9 i morse sen hoppa jag av bussen vid ica för att hämta mitt paket som hade kommit köpte mig brönhults jos jordgubb/lime så satans gooood! 
Ibland får man lyxa till det helt enkelt! fan 26 spänn! för lite supergood dricka?
Jaa eftersom man är kort och go så släpade kartongen lite i marken men men what to do? Born this way!
köpte även 3 blommor till balkongensom klarar lite vinter kyla :)

sen har vi naggat kyckling till lunck med wook grönsaker jamiiiii :)

Nu hoppas jag att sara snart är klar hon har kommit ur duschen iafall, sen vet man aldrig hur lång tid det kan ta i själva verket!

 

I morgon blir det en sväng till haninge och sedan tyresö C men INTE köpa så mkt KANSKE om jag är snäll någon tröja!
Har ju inte varit i butik sedan innan vi for till alanya, kan ju säga att det kliar i fingrarna!!

 

Här är 2 soffbord jag har beställt, dock inga roliga men duger, så länge tills manhittar något annat man vill ha :)

Annars har man hittat för 4000-5000 men inga pengar jag vill lägga ut på ett soffbord just nu, det gammmmla var ju fint men det höll ju inte som det skulle eftersom det vart sprickor i det efter att ha bytt bordsbrickan 2 ggr.
Tyvärr blir det ingen leverans förens i mitten av december, det tycker jag är lite dåligt av ELLOS...

 

 

 

 

Presentation


Jennifer
Bloggar om mitt liv i Sverige och nere från Turkiet Alanya.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards