nenno

Alla inlägg den 16 november 2012

Av Jennifer Johnsson - 16 november 2012 18:15

 Om 20 min ska jag gå till Ica och handla godis åt mamma och syrran, dom hade hört rycktet att det var billigt så,

Sen ska jag ta tåget till ösmo där dom plockar upp mig för syrran ska övningsköra till arlanda där vi ska plocka upp adem som har lämnat turkiet och är i luften just nu..

Jag är lite nojjig att han inte ska ha stängt av elen eller typ glömt låsa dörrren, men det har han säkert fixat jätte bra, bara orolig eftersom man själv inte gör det, hahah isfg så brukar jag nojja mig då oxå tänk om jag inte stängde av vaten kranen efter jag spolade? tänk om jag+ tänk om jag ?  Men brukar se bra ut ändå när ma kommer... men ja ni kanske hajar nojjan!

men men han landar 20.55 så e väl inte ehmma förens runt 23, sara jobbar ikväll men vet inte hur länge.

I morgon blir det feeeeest! innan det har jag lovat att jag ska ut och gå med forro så jag kommer nog dra med mig sara och Adem ändå!



DOM NORMALA !
 

Presentation


Jennifer
Bloggar om mitt liv i Sverige och nere från Turkiet Alanya.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards