nenno

Alla inlägg den 15 november 2012

Av Jennifer Johnsson - 15 november 2012 11:45

Om det var någon igår som tog receptet så hade jag skrivit fel på bakpulver det ska vara tsk inte matskedar ˆˆ

Jobb kl 16-07.10 KUL!
Det roliga är ju att Helene ska åka bussen så jag får sällskap i morgon ibitti afall ˆˆ inte ofta det händr att hon åker buss! får hon känna på min verklighet, eftersom hon tycker att det tar så lång tid att åka med bussen nu när hon åkt denna vecka! Så har man det dagligen !

Av Jennifer Johnsson - 15 november 2012 00:00


Ja nu var det så att detta inte gick så bra och ladda upp denna bild när jag sparade den på datan min ....  Men men så går det när man inte kan sin liiiilla macbook! 
Men jag tycker iafall att dett är den godaste pajen jag någonsin ätit :) Inte för att jag är ett paj freaaaak men ändå!


Skulle nog till och med gå hem hos mina kära turkar!


Så snyggt det blev när det är understrycket med rött :D Ja ja jag skämmmmmms inte alls!


   
                   .


 Idag åkte jag till stallet för att lämna hundarna eftersom jag skulle jobba och sara skulle till farsta, tänkte ta 858 så han jag gå av bussen och lämna hundarna istl för att syrran skulle komma tilll bussen sådan är så jobbigt då blir jag bara nervös att hon inte ska vara där vad ska jag göra då? gå av bussen? eller sitta kvar i bussen?
Men bussen var ju vara 20 min försenad, tycker sådant är så dåligt att buss chaffören inte kan be om ursäkt eller säga vrf han va sen, kommer jag försent eller så så säger jag förlåt att jag är sen osv.
Syrran hade skickat Åsa för att möta upp mig med hundarna och deras två utlovade pajer inkl sallad och min flaska rida iland som syrran skrev...
men gick till ridhuset där syrran skuttade runt på en ponny? såg ut som en ponny men kanske var en liten heeast?


sen va det ba och gå till nästa busselibuss och kötta på jobbet 12-21..00 sen åka hem och nu ligga i soffan!



Presentation


Jennifer
Bloggar om mitt liv i Sverige och nere från Turkiet Alanya.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards