nenno

Alla inlägg den 25 november 2012

Av Jennifer Johnsson - 25 november 2012 18:25

Fredag: Då jobbde jag 7-13 sedan hem och så köpte vi en färsk kyckling josse och jag eller ja Josefine betalade hela min shopping eftersom hon hade fått lön :D KUL! TACK!!!
Sen kom även josefines kompis Lovisa och innan dess hade jag lockat Josses hår, va så där lite jobbigt för hon höll inte huvudet stilla och jag brände mig lute då och då, senare drog vi över till malin, ja vilken dag? kväll? men men alla överlevde och vi gick hem!


Senare kom sara hem från jobbet och vi tänkte dela säng med adem hon och jag för syrran och lovisa sov på soffan, men adem låg ovh pruttade hela tiden så vi la oss nedanför sängen med ett täcka på och sen vaknade josefine till och sa till oss på skarpen, JAAAA då vågade vi inte röra oss så vi hoppa tillbaka till sängen igen!

Lördag: Josse drog vid 6 på morgonen lovisa vid 8, jag sov en bra stund mer oljade sedan in diskbänken i köket och tvättade och satte igång diskmaskinen, till kvällen gick adem och jag till coop och där finns det en affär som heter prisstopp som ska sälja ut för dom stänger igen, som allt annat nere i telegraf gallerian som kommmmunen har failat totalt på!
men kom över några små Julklappar och tvättmedel.. sen så kom syrran då vart det taccos och film :) vi såg Maria vern och tycker dem filmerna är ganska bra! 


Sen somnade jag vid 22 och vaknade upp söndagen den 25 november kl 10.25, HALLLÅÅÅÅÅÅ NÄR SOV JAG 12 TIMMAR SENAST???

Idag är sara ledig vi har ? hmm kollat på en film och varit nere på prisstop och köpte maskindisk tabletter och ätit tacco pizza, för 1 timma sedan var maten klar och sa det till adem med det psykfallet har inte kommit hem ännu!



Pratat med hakan idag som har varit ARMEFRI i 3 dagar ! SÅ glad för hans skull!


 

Presentation


Jennifer
Bloggar om mitt liv i Sverige och nere från Turkiet Alanya.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards