nenno

Alla inlägg den 11 december 2012

Av Jennifer Johnsson - 11 december 2012 12:38

Snart får man träffa denna pojk det var ju bara  hmm.. 12 månader sedan ....
Ska bli kuligt :)
 

Ikväll blir det att ta sig till Helene, jag står för middagen, dock har hon ju ingen diskmaskin så Håkan sa att deras nya regel va den som leker med mobilen under middagen får diska!
Då ska jag sätta min på ljudlöst och lägga den i jackan för jag vill inte alls diska :P 
Tänkte förbereda det mesta hemma så slipper de bli så mkt disk!

Har letat flyg biljetter idag som en took men alla ligger på 5500-6300 blir så arg på mig själv att jag inte har köpt flygbiljett tidigare!!

Men sova fick jag om jag ville men vaknade 8.30 iafall Arg.... men men har slagit in lite julklappar rensat bland papper och varit på Ica och handlat till ikväll :)
Och suttit i kö till Bauhaus i 34 min sen gav jag upp självklart ska man ringa då alla har lunch oxå? Hahah
Kunde ha planerat det lite bättre kanske, funta på om man ska dra på julkalendern eftersom jag bara hunnit sett 1 avsnitt.

Sen blir det att för bereda middagen och rulla till helene runt 5 :)
Adem ska med för han ska klippa Alex oh så skulle jag ju gärna vilja bli klippt oxå så jag kan färga håret :)

Presentation


Jennifer
Bloggar om mitt liv i Sverige och nere från Turkiet Alanya.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5 6
7
8 9
10 11 12
13
14
15 16
17 18 19
20
21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards