nenno

Alla inlägg den 28 december 2012

Av Jennifer Johnsson - 28 december 2012 15:15

Har vandrat och vandrat i 4 timmar? från oba till Alanyum inte så långt men i jakt på en säng så blir der några trappor upp och några trappor ner! DAMN!!  i ex: antal butiker.... Vart så glad när vi kom till Bellona där dom har HISSSSS!!!!

Idioten som äger byggnaden btw han har inte skött sin betalning så hiss jävelfunkar inte!

Tillbaka till sängletandet så ville jag ha en mörbrun säng = omöjligt Sen vill jag ha en börkrun säng som man kan öppna och lägga in saker i = Omöjligt!!
MEN till slut så på bellona så fann jag en jag ville ha, det är dock mörkbrun i läder inget jag gillar till 100 % men men man kan göra allt kan ju fixa dit något fint tyg om det skulle bli förjävligt .... OCH DEN HAR SUPER SKÖN MADRASSSSSS slår tempuren hemma på grönviksvägen :D

Så ska ner i morrn och köpa den men i morgon har dem ingen leverans utan kommer på måndag och så ska dom kapa av sänggavel heter det så?  så den får plats där jag vill ha den :D 

Blir en 180 * 200, sa till hakan att mamma jag och josse måste få plats... han skrattade bara !!  fattar inte varför ^^
Pratade med serkan så taylant oh seyfi kanske kommer över om man har tur BUSY BOYS!!  <3


 

Presentation


Jennifer
Bloggar om mitt liv i Sverige och nere från Turkiet Alanya.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5 6
7
8 9
10 11 12
13
14
15 16
17 18 19
20
21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards