nenno

Alla inlägg den 16 december 2012

Av Jennifer Johnsson - 16 december 2012 19:26

vaknade av att jag hade två missade samtal från jobbet, ringde vart nästan så att man fick åka till jobbet men det löste sig iafall så skulle mamma ha kommit halv 12 med soffbordet, men så hade dom hunnit planerat annat eftersom jag trodde jag skulle jobba :)
men mammsen kom iafall efter 12 någon gång.

Så åkte hon och jag till Ica och handlade, träffade Anna på Ica kul och se henne, henne stöter man bara på,på storstan så där ibland och vinkar i farten, men idag stod vi på Ica och gojjade ett tag iafall!

Sen hem och fika med mamma och adem, sara hade redan hunnit farit till jobbet bara för vi va så långsamma på Ica.
Så nu har jag fått soffborden på plats och tacka arne för hjälpen med hålet i taket, då jag ville ha lampan över soffbordet, soffbordet är inget speciellt för det speciella som jag ville ha kosta 5000-6000 och det är inget jag har stålar till. så vart det två låga svarta i två olika storlekar istället och tack till mamma som gav mig dem :) <3

Bild kommer senare elller i morgon :)


MEDINA <3



Lynn och angelina stannar över natten i natt eftersom jag ska jobba på tisdag så får dom åka hem i morgon :)

Vart Kalkon bacon och pasta med aromat , adem grinade lite illa för smakenmen vad fan :D

Presentation


Jennifer
Bloggar om mitt liv i Sverige och nere från Turkiet Alanya.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5 6
7
8 9
10 11 12
13
14
15 16
17 18 19
20
21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards