nenno

Alla inlägg den 27 december 2012

Av Jennifer Johnsson - 27 december 2012 21:50

Ja jag har bara två pluppar wifi men det är fan bra drag i dom där plupparna!
Hemma i kväll med Hakan har kollat på sin fovvo serie och jag har plockat ner delar av sängen, han undrade vad jag höll på med och tyckte  att jag kunde sagt till kunde vi hjälpts åt, men en hendig tjej klarar sig bra själv :) Eller stavas det Händig? Ja ja jag var hade bara godkännt i svenska så, who really care? för den delen IG i engelska oxå ba :D Höhö


I morgon ska vi hyra moppe eftersom han inte vill åka med sin broders moppe, ska ev kolla på en ny säng annars får man sova på madrass på golvet ett tag till men de går väl försig det med :)


Annars blir det att hänga lite på häst stället eftersom Hakans bror Mustafa ska till famlijen då deras pappa ska operera knät? typ få ett nytt knä? Hmm det skulle jag aldrig våga göra i turkiet :D

Även fast jag har hört att dom har bra sjukvårt och starka fina grejer :D


                 

 

Av Jennifer Johnsson - 27 december 2012 15:04

Har varit i alanya centrum och ätit frukost typ kl 14! Life is Good! Har svettats,satt i solen på paus och svettats i 22 grader!
Hakan drog och kollade jobb så jag gick till Bellman och hälsa på Taylant och Seyfi!
Sen tog jag bussen hem och hamnade på bazaren och kom på josses två borstar hon vill ha så kloten en blå och en röd !

Av Jennifer Johnsson - 27 december 2012 11:34

I går kom hakan och mustafa och hämtade mig i Antalya vart en längre resa då vi åkte till hans häst försäljare och kolla på djuren dom hade där! Trevligt ställe ja detta är ju Turkiet så man kan ju inte jämföra hur det ser ut i stall och sånt hemma !
Hade väl fått 3 timmars sömn på flygen! Gick sitta med en äldre man från Istanbul till Antalya han gissa på att jag var svensk utan att jag han öppna munnen! Jaha hur visste du set frågade jag honom men han kunde inte riktigt svara på det ... Hmm ser man så jävla svensk ut eller ?
Men han var en trevlig affärsman! Såg bara hans riksdaler framför mig ! Haha

Efter häst försäljaren så åkte vi till macken och hälsa på deras vän, tror inte att han minns mig men jag har för mig att det var han som körde till armé festen för drygt 1,5 år sedan jaja!
Ska se om jag kan få upp några bilder nu!

Presentation


Jennifer
Bloggar om mitt liv i Sverige och nere från Turkiet Alanya.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5 6
7
8 9
10 11 12
13
14
15 16
17 18 19
20
21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards