nenno

Alla inlägg den 15 december 2012

Av Jennifer Johnsson - 15 december 2012 21:48

Damn vad jobbigt när det är strömavbrott speciellt när man jobbar Monica och jag kutade runt som små apor efter lampor O batteri drivna lampor efter en halvtomma vart det lite tända ljus sen hade vi en massa AA batterin men alla var gammmmla! Awsome. ! Så vart ett litet fint brev till Rocemarie att hon skulle köpa en massa batteri O väl fungerande ficklampor!

Ja det var strömavbrott i 2 timmar sen gick den när jag stod vid bussen, och alla gatlampor blixtrade så det såg ut som blixten slog ner!

En ledig dag i morgon ! Fan vad jobbigt man har det når man jobbar 3-4 dagar i veckan ! Och ändå ligger man på plus tid ! Frågan är om man ska sätta på sug buss bältet eller om man överlevde resan hem ? Han kör ju på bra men det känns halt !!

Mamma gav mig ett glatt besked så längtar tills på måndag då jag kan slå ett skönt samtal !

Så här mörkt va det att vänta på bussen märks att man inte är van att bo på landet längre :P

Av Jennifer Johnsson - 15 december 2012 08:10

Wii äntligen bokat! 11 dagar kvar! Dom pengarna för flygbiljetterna sved !!

Jobbade extra i torsdags så jag tog ledigt igår ! Ganska skönt ändå ! Även om man fick sova hut länge man ville så vaknade man halv 8 iallafall !!
Konstigt om man ät trött och sliten då!!

Men köpte flygbiljetterna igår iafall !
Har nog aldrig shoppat sådan dyr biljett förut! Men men !

Igår bjöd Hélène på mat och forro kom förbi? 5 min ! Kul brud!

Håkan rensade lite lådor från flytten så jag fick med mig lite saker hem ! Ficklampor, iPhone laddare hörlurar något Knivsätt så hälften av halva på sen ska syrran och mamma få till hästarna ficklampan eftersom mamma ska åka buss några ggr i januari! Hahah

Idag blir det jobb 12 timmar annars händer inget roligare ((;

Dags att ta upp resväskan snart men då måste man ju ha tillgång till kläder för att kunna packa ner något! Har typ 3 plagg jag vill ha med mig ner och två kavajer ett par silver glittrande leggins!

Sen dom andra resterande dagarna får man väl inte ha något på sig då!

Tjiing!!

Presentation


Jennifer
Bloggar om mitt liv i Sverige och nere från Turkiet Alanya.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5 6
7
8 9
10 11 12
13
14
15 16
17 18 19
20
21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards