nenno

Alla inlägg under april 2013

Av Jennifer Johnsson - 18 april 2013 23:00




Så där ja nu måste vi börja och styra och ställa med resväskorna, låter ju inte som det är sy mycket men vet inte ens om jag klarar mig på två stora väskor i slut ändan, för när man ska jobba kan man ju inte komma i tunika som här hemma i sverige :P 

Blir mer leggins och tröja i värmen ? Men men det ska väl gå det med, lite får man allt räkna medm svårast i dag var iafall att saras larm knapp på bilen vägrade öppna sig så då vred hon om men nyckelnoch bilen började vråla som satan, hundarna såg lite förskräkta ut och jag kände mig som en brottsling medans sara tröck och tröck på knappen som hade helt gått och hängt sig, sedan skulle vi ju ha in den härliga Klästegen som jag ska ha med mig ner till turkiet ˆ^Ja och det gick ju hmm så där, precis så att den kom in som den skulle!

 

Jag bara längtar tills jag får slänga på nya säng överkastet på nya mysiga sängen, upp med 6 nya gardiner, borra lite på balkongen så ljuslyktorna kommer upp på plats och upp med allt annat kul, ja och mer lär jag ju hinna köpa och fylla resväskorna med ska köpa vaumpåsar denna gång, synd bara att vikten inte halvreras !!


Hoppa och knoppa nu då, jobb 9-16 i morrn innan blir det en ridtur på kungen !
 

Av Jennifer Johnsson - 18 april 2013 06:29

Kul att man får sova när man jobbar natt! Blir bara att hoppa i säng och sova vidare, måste det regna ???
Fan vad jag gnäller !!

Av Jennifer Johnsson - 17 april 2013 18:00

Förstår inte hur jag ska orka bära på allas problem hela tiden hur mycket ska jag klarar av, av andras problem innan jag går i bitar, tror ni bara att mitt liv är en dans på rosor?
Jag orkar inte fylla på med problem längre, bryr du dig ens hur jag mår? Det är dock väldigt sällan du bryr dig längre som du gjorde en gång i tiden, nu är du som en hal fisk, bara ältar om och om igen om dina problem, det tog dig nästan 3 månader innan du frågade hur det hade gått med operationen och då kändes det som om jag tvingade dig att fråga.
Känner att jag inte orkar bry mig längre, du kan inte ens anstränga dig och fråga hur det går på jobb fronten i Turkiet, för du har bara tid att prata om dom problemen du har, jag får ingen syl i vädret.

Men jag åker ju snart, så då slipper du ens fråga hur jag mår.
- Vart är du på väg ?



Av Jennifer Johnsson - 16 april 2013 17:00

Suttit framför brasan hela dagen istort sätt kollat på tv en timma sen skulle jag ut med hundarna men ingen av oss ville ut iregnet så då vart det brasa så har bränt upp en ikea säck med ved nu ˆˆ
haft fot bad filat fötterna tvättat 4 maskiner, känner att nu får det vara noh med tvätt dock är tvättstugan tömd nu och det hänger saker lite över allt bara för att allt ska kunna torka!


nu blir det nog film sen tänker jag inte göra något mer idag!!!!
- inte för jag gjort så mkt men ändå, vila sin onda rygg är det ju värt, annars kan jag inte komma på någon annan bra anledning.
 

Av Jennifer Johnsson - 16 april 2013 09:45

I går var det en ledig dag första dagen för mig som jag inte gjorde något på jätte länge, tills att jag fick iden att dammsuga 3 våningar och tvätta 5 maskiner, usch sen vart jag trötter plus att jag städade syrrans garderob.....

Lagade mat och gjorde 3 brasor :D
Så idag ska jag bara ut och gå med hundarna tror jag och kanske tvätta några maskiner, men det var ju inget roligt väder alls igår så..
men idag regnar det inte iafall, det är vä det bästa med vädret idag doch SYNS inte solen !! Dem kommer att komma när jag jobbar i veckan istället !!

Idag är det 30 dagar kvar till bästa landet Turkiet!
Snart får man börja packa sina resväskor, och packa och slå om specialbabagen !
Köpte en ny gul resväska damn, hoppas ingen annan har en lika dan = Lär inte hända ˆˆ




 

Av Jennifer Johnsson - 14 april 2013 20:45

 

 

I MISS A LOT OF THINGS
AND ONE OF THEM IS YOU


WHEN I CRY ABOUT ONE THING, I END UP CRYING ABOUT EVERYTHING THATS WRONG

Av Jennifer Johnsson - 14 april 2013 20:15

Ifredags vart det en natt hos helene, alla med en mobil i handen, sen kollade alex på en koreansk? film hur kan man lära sig det språket ? allt lät ju lika dant eller det kanske var japanska? vad vet jag ?
Men tyckte inte om den från början sen vart jag ganska inne ändå, för mig var ganska många anasikten lika dana, så det var lite svårt att hålla koll på den, så vart ett glas rött sedan bums i säng och upp på kursen, sen en sväng in på gymmmet .. sen hem ...

Sussa i syrrans säng eftersom hon var på kurs, så sara fick en dag till med passa space i sängen, öppnade dörren i morse och hon ba suckade? Snällt.... (fast hon sov ju :) ) 
men hon kände säkert min själ vandra in i rummet och vart helt utmattad av mig ? :O

Idag var det taktil igen och vart godkänd så nu har jag bara mina taktil utövningar kvar och att få några.

Efter kursen vart det till gymmet sedan kom det två knubbisar ( asso musklade män/pojkar) efter 25 min, då drog jag lika fort igen !

Sedan kom mamma och hämtade mig vid kvantum, sen vart det att åka till stallet och rida calypto sen en liten snabbis på mowgli.

Nu hemma och mätt i magen, film dags med syrran?

Av Jennifer Johnsson - 13 april 2013 14:52

Självklart är man den ända som blir underkännnnnnnnd! Men. Annars går det bra !

Presentation


Jennifer
Bloggar om mitt liv i Sverige och nere från Turkiet Alanya.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12 13 14
15
16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards