nenno

Alla inlägg under april 2013

Av Jennifer Johnsson - 12 april 2013 12:52

Bubblan gick följa med på en galopp runda!

Av Jennifer Johnsson - 10 april 2013 20:03

Sådan tur man hade idag då, men ändå otur ! Trodde jag skulle behöva åka ner till till Turkiet och göra mig av med 3000-4000 kr på 4 dagar men det löste sig bra med att jag inte behövde åka ner och göra det så en liten lättnad, fått lite mer "hum" om hur arbetsvisumet går till !
Idag har det varit data kurs sen en sväng till gymmet och en snabbas till stallet, nu jobb och sedan avslut kl 7 i morgon bitti då blir det nog gym och en sväng till ambassaden, eller om man ska ta det nästa vecka ?

Hakan vart dock lite ledsen att jag inte längre var tvungen att slänga mig på ett plan på måndag- fredag !
Dream on baby (; jag stannar i Sverige i 36 dagar till :( hade ju varit skönt att få över några kg med saker iallafall :D

<3

Av Jennifer Johnsson - 9 april 2013 22:07

 

Av Jennifer Johnsson - 9 april 2013 11:01

Hade tänkt att jag skulle ha sparat ihop 33000 innan jag far går så där åt helvete med 8000 på sparkontot ..... Åh så måste jag köpa busskort snart usch, känns som min framtid är över (;
Vill bara ha nästa lön så jag kan stoppa in dom andra riksdalerna på kontot! Men och andra sidan så kan jag ju inte ha så höga krav eftersom lägenheten i Turkiet skulle blivit ut hyrd efter min beräkning så får väl sänka målet lite iafall !!
Men ändå hade det varit härligt och haft dom stålarna på kortet när man far!
Är på väg till turkiska ambassaden för att fråga om arbetsvisum om det är lättare för mig att få det när jag har lägenhet på mitt namn inskrivet i Turkiet!
Igår kördes det taktil med Hélène, kändes skönt att det ändå gick så bra som det gjorde har mest problem med ryggen, så syrran och mamma fick sig en varsin omgång oxå, dom fick ligga på vardagsrummets mat bord ! Fan brett var det oxå så ryggen behövde sömn ^^ innan dess vart det en promenad hemma på landet !
Åkte förbi lägenheten igår nästan så man ville hoppa av!! Och lägga sig i sängen ^*
Så nu är det bara 50 min resande kvar !

Av Jennifer Johnsson - 8 april 2013 10:37

Nu ska vi kötta alla ridvägarna (;

Av Jennifer Johnsson - 7 april 2013 16:22

Ja för mig betyder det 39 dagar kvar ! Men för Sverige betyder det att det är vilken dag som helst och att det faktiskt kan snöa och HAGLA även fast vi snart är in i mitten av april! Detta väder dödar mig !
Tycker det får vara nog nu! Vill ha en riktig vår! Låta solen skina !! Usch !

Nu pizza med forro, skulle ev fått följt med på lite taktil eftersom jag behöver öva! men eftersom Hélène inte svarar eller ringer upp mig så får jag väl äta upp och åka hem !

Av Jennifer Johnsson - 6 april 2013 18:43

För mig betyder det underbar känsla, pirr i magen, glädje, saknad, lycka, leende, god öl, flyga, några meter ovanför luften, byta land, Turkiet, Istanbul, Antalya, Alanya, Oba mysig lägenhet, stor ny säng, ute liv, dra en bärs på balkongen, andas underbar luft, bada i poolen, plaska i havet, klänning, bara ben, vin, öl, vodka, kärlek, vänner, fest, levnads lyx, musik, men hur jag ska få med mig allt jag vill ha med mig ja ! Det vet jag inte ännu hur det ska gå men inget är omöjligt om man fått med sig stora 2 sängbord, och två lampor med feta skärmar! Och annat kruks! Längtar efter att få pimpa balkongen med massa fint och blommor ( hur dom nu ska överleva ) men men (; oh den där 180 sängen Sara den känns skön nu va när vi bråkar om en 120 säng (;


40 dagar kvar <3

Presentation


Jennifer
Bloggar om mitt liv i Sverige och nere från Turkiet Alanya.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12 13 14
15
16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards