nenno

Alla inlägg under september 2013

Av Jennifer Johnsson - 8 september 2013 08:35

Hade en underbar dag i Antalya igår besökte ett bytt shopping c tro de eller ej men vart bara foundarion och en mascara o 2 body loation!

Eftersom emre sa att han skulle vakna vid 11 idag så har jag redan hunnit duschat så tänkte ta mig till shopping c o strö runt lite tyckte synd om emre om han skulle behöva gå i alla affärer eftersom det är första gången med mig i ett shopping c så vet han inte hur jobbigt de kan bli! Mobhahahah åt brak frukost igår, sedan middag självklart sen fika på de!!! Sen kom hans kompis bulent och plockade upp oss sen vart det en biltur längst kusten sen vart det fika igen på Bigchef, vilket underbart ställe härliga toaletter, fantastiskt fint ställe !!

Sen dumpade vi emre hemma hos honom o sen fick jag skjus hem! Första gången jag skulle gå till hotellet själv ! Alla dessa små gator i Oldtown! Men det gick galant ! Kom hem och allt!

Av Jennifer Johnsson - 6 september 2013 19:18

Min mini vecka med emre har startat i antalya, kollat på lite fina ställen, Ätit god mat o druckit guden efes öl! Gottgott först vart de efes malt o nu vanliga!

Bild 1 utsikten från balkongen.

Av Jennifer Johnsson - 5 september 2013 12:30

Gav plutten lite äpple innan läggdags så trött kunde inte ens tugga!! Fick slå äpplet i bitar !!

Av Jennifer Johnsson - 4 september 2013 18:56

Varit o hälsat på min älskling så här på kvälls kvisten <3 du gör mig glad !! puss på dig!!

Av Jennifer Johnsson - 4 september 2013 12:43

Saknar denna söt sak <3
Han kommer alltid och knackar på när han vill ha godis( varje dag han vet när man är hemma !! ) och ska alltid kolla efter hunden som jag hade här en natt! Så söt !
Hoppas han kommer tillbaka natt så att dom inte åkt hem till Tyskland

Av Jennifer Johnsson - 3 september 2013 15:16

Vart ett åk från ruselkanan ?? Stavas de så??
Slitsamma, de va afall skönt o få sig ett dopp efter ridningen doppet som dock bara varade i 30
Sekunder, innan jag hamnade på land igen ! Hahha afall nedkyld! Nu känner jag mig fräsch ! Ohye som Seyfi alltid sa förr i tiden ! Passade på att ta mig en Miller oxå ! GOOTTTT! Ibland har man det bra !! ^^

Presentation


Jennifer
Bloggar om mitt liv i Sverige och nere från Turkiet Alanya.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards