nenno

Alla inlägg den 1 februari 2013

Av Jennifer Johnsson - 1 februari 2013 21:22

Blir mindre och mindre kaxig ! Lätt att överskatta sig själv lite väl mycket!
Trodde jag var en starkare människa än vad jag egentligen är!

Idag skulle jag duscha börja Nojja innan jag skulle duscha och hur det skulle vara att ta bort stora förbandet på magen, min Goa AKA assistent Sara skulle hjälpa mig med duschningen och ta bort förbandet, börja med att jag bar alldeles svettig under fötterna och det började snurra rejält i knoppen på mig, vet inte vad själva rädslan var egentligen ? Sara hämtade jos och choklad och jag tuggade i mig upp på fötterna igen för att fortsätta dör att få av bandaget, gick så där fick passa igen sätta mig framför öppen balkongdörr, någon form av panik ångest? Eller bara rädsla? Jag är väl Inte en sådan känslig person egentligen ? Eller är jag det ? Nä ganska stark skulle jag nog ändå tippa mig som ?

Men detta var jobbigare än vad jag trodde, tur att Sara tar hand om en annars hade jag säkert tuppat av eller gråtit ihjäl mig !

LOVE TO YOU GIRL <3

Av Jennifer Johnsson - 1 februari 2013 07:45


Det är jobbigt när dom kör med grävskopan i marken för att lägga ut snön från trottoaren ut på vägen kl 6 på morgonen, JA det ät deras jobb men måste dem börja på vår gata då? Kan dem inte ta den vid 10 eller något liknande?

 

Jag var ju så kaxig i går med att jag kände mig så kry, är inte lika kaxig idag! Så tar gärna tillbaka allt kaxigt upplyft! Satan vad man sov dåligt i natt, kroppen ömmar över allt, vad ska man ta sig till?
Skulle kanske lyssnat på Sara lite, men och andra sidan lyssnar hon inte alltid på mig ;)
Men nu skulle jag följt hennes råd och ta det lungt, men får börja med det idag istället då.

 

Nu ska jag kolla igenom Dream Talk appen och se om vi haft några roliga samtalsämnen under nattens gång :)

Kl är ju snart 8 och jag vet inte vad jag ska göra, det lär ju dröja minst 16 timmar innan jag kan somna igen ? Så vad ska man göra i 16 timmar ? Hmmm

Presentation


Jennifer
Bloggar om mitt liv i Sverige och nere från Turkiet Alanya.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards