nenno

Alla inlägg den 3 februari 2013

Av Jennifer Johnsson - 3 februari 2013 21:55

Idag har jag varit på ICA kvantum (; så långt ifrån hemmet har jag inte varit på 1 vecka! Whoo, ja vi tog ju bilen (; hittade en vagn med en 5a i som jag hängde på!!?
Träffade farbror Kalle och en vikarie från jobbet, o h så missade jag tydligen en snygg kille som jag för bi bara för jag stod och snackade damn!!
Stackars Sara som fick bära upp all mat!!

Idag har jag duschat för andra gången efter operationen var ingen fara idag gick som vanligt bara att stackars Sara fick hjälpa mig att klä av och på mig ! Hon får stå ut med mycket stackaren(;
Sen vart det ytterfile med passion och mozzarella ost (:

I morgon är det återbesök hos farbror doktor ! Får vi se om såret läkt som det ska (:
N ska vi se film, någon flyg film från-12
Antar att planet kommer krascha (; hihihi sorry Sara !

Presentation


Jennifer
Bloggar om mitt liv i Sverige och nere från Turkiet Alanya.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards