nenno

Alla inlägg den 12 februari 2013

Av Jennifer Johnsson - 12 februari 2013 09:45

Sitter på tåget in mot stora staden Sthlm ! Ska till Sophia hemmet och ta bort mina stygn idag!
Spännande men läbbigt!!
Har ju inte min högra hand Sara med mig idag eftersom hon har varit uppe i ö-vik! Så får klara mig på Mina egna ben!

Idag är det en månad kvar till London :D skojjiiiigt!

Iförgår se jag Malin, josse och Pelle O åt taccos hemma hos Lovisa , trevligt trevligt, fick en svag syster med mig hem, som sov kvar!
Så igår var jag nere och köpte kontrakt för uthyrningen av min lägenhet, sen va jag in på alla affärer i nynäs ( tar dock 10 min ) FÖR DET ÄR JU SÅ MÅNGA? Vettiga !

Sen kom forro och hämtade sina saker och sen städade o tvättade jag! Det tog lite på kroppen !
Sen till kl 18 kom mamma så gick vi och delade på en kebab pizza och vi åt inte ens upp hela den och vi var proppmätta!! Innan dess köpte vi godis på Willys ( kvantum har ju bästa godis sortimentet iafall )

SEn kollade vi på lite lampor och gardiner! OCH MAMMA KOLLADE PÅ KRIMINAL SERIE! Wow! Mamma kollar ju inte ens på tv !!!
Hon undrade varför dom hade sånna där hemska serier, FÖR DET GÅR INGEN ANNAN SKIT (;?

Presentation


Jennifer
Bloggar om mitt liv i Sverige och nere från Turkiet Alanya.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards