nenno

Alla inlägg den 20 februari 2013

Av Jennifer Johnsson - 20 februari 2013 19:00


MINNEN I TURKIET JAG KAN DÖ FÖR

FINNS SÅ MÅNGA FINA MINNEN, RUNT VARJE BILD, SVÅRT ATT BESKRIVA MED EN LITEN BILD.
OCH SÅ MÅNGA FLER BILDER SOM BORDE HAMNA HÄR OXÅ.

                                       

                                                   

   

Av Jennifer Johnsson - 20 februari 2013 17:45

Sitter och kollar på lägenheter i Alanya, skulle bara vilja köpa något  vrak i centrum och renovera upp och hyra ut den och bara kunna må bra hela sommmaren och sitta på sin balkong i Oba,  bara ha det bra? Aldrig fel att drömma eller?

Kollat på lite gardiner, så nu vet jag var jag ska shoppa mina BILLIGA gardiner ;)  Vill ju ha vita till alla fönstrena och lite genomskinliga, så blir från rusta, även fast det kanske inte är ett ställe som jag gillar att handla ifrån?
Så säng överkastet kvar men kanske kan Ikea ha något för rimlligt pris? och vilken färg ska man ha? uscha buscha vad jobbigt!
Vill även pigga upp balkongen iår, får se hur det går men i år ska jag nog skaffa mig ett par äkta blommor EJ PLAST :D
Frågan är då bara hur länge dom kommer att överleva?

Köpte ju en ljus lykta från prisan med lite båt feelings, så kanske man behöver köpa sig en krok då oxå så man kan sätta fast den på väggen :)

Nu är det jagt på lite ute möbler, gärna lite billiga oxå!

VÄLDIGT BILLIGT INLÄGG!! ;D
Idag går jag in på första arbetspasset efter sjukskrivningen,



I MISS IT <3

 


 

Presentation


Jennifer
Bloggar om mitt liv i Sverige och nere från Turkiet Alanya.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards