nenno

Alla inlägg den 5 juli 2013

Av Jennifer Johnsson - 5 juli 2013 18:11

Jo men visst fick hämta min blå bok idag igen eftersom dom hade skrivit fel födelse dag i boken och så skulle vi ju få mitt " person nr " för Turkiet vilket .... Jag de fick jag självklart inte för det är klart på måndag! Så snart har jag hållet på för att kunna komma till sjukhuset i en vecka !

Så ja sen kommer väl dom säga på måndag att jag måste vänta några dagar säkert för att siffrorna ska gå in i systemet ?! Eller ? Skulle ju inte förvåna mig at all!
Ja eller så hittat dem på något annat skit! Så för att jag ska kunna gå till sjukhuset för samma summa som turkarna så fick jag förlänga mitt visum till 7 månader annars fick man inga siffror !

Satan i gatan vilket system, vad vet jag kanske samma system i Turkiet som i Sverige !

Skulle skoja med Josefine och lägga ner henne på golvet, den kvinnan kan ju va hur avslappnad som helst i kroppen utan problem, så vart rädd O tog emot henne, skulle jag ju aldrig gjort låg på Golvet O sen skulle jag ställa mig upp! BIG NO NO! Ryggen sa upp sig !!!

Vart inge hästar idag! Tiden gick O vi va tvungna och hämta blå boken, som inte ens hade med sig de där siffrorna trodde de va därför vi skulle hämta den annars kunde vi ju hoppat över det, så gick m Josefine O Åsa en sväng till poolen, märker att flyta i vattnet gillar ryggen !

Hej O hej då nu ska jag nog duscha!

Av Jennifer Johnsson - 5 juli 2013 07:26

Kl är 8.26 O det är redan så varmt!
Hakan ringde nyss O jag ska göra mig redo! Till polisen igen.. Fixa 11 siffror! Sedan till sjukhuset igen för 3 gången !

Sen kanske till hästarna! Blir då ingen ridning men kanske kan hjälpa till med något om man får lite medicin lr vad nu problemet är (:

Presentation


Jennifer
Bloggar om mitt liv i Sverige och nere från Turkiet Alanya.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5 6 7
8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards