nenno

Alla inlägg den 6 juli 2013

Av Jennifer Johnsson - 6 juli 2013 12:58

Josefine snackar om att man måste vara snäll emot kroppen ?
Men vad har jag gjort för att förtjäna detta ?
- jag ljuger sällan! Så kan inte vara anledningen
- är ganska snäll - så kan inte va anledningen
- jag sover med ac - kan inte va anledningen.
- tror inte på Gud - kan inte va anledningen eller ?
- sover gott om nätterna -kan inte va anledningen.

Vad har jag gjort för fel ?
Även fast Åsa Åker hem i morgon, så för min egen skull så dör jag för måndag just nu !

Vill tillbaka till min gulliga häst som står O väntar på att jag ska mysa med honom! Min lilla tiny ponken!!
Men efter som jag har dålig själv disciplin så lär jag ju följa med på någon tur iallafall bara för att jag tror att det ska gå bra för ryggen!

Visst kunde ju gått till sjukhuset O betalat en massa riksdaler, men läns så jävla onödigt att betala kanske 5000 när jag kan betala 500 för allt ?
Vist det är ju jag som får lida O ni får stå ut med mitt gnäll!

Så idag får jag pallra mig till centrum så jag får va med O pruta på det som Åsa vill ha med sig hem! Sen blir det middag istan!

Igår åt vi på melani i Oba tar väl 10-15 min O gå dit men de va jobbigt för kroppen !!! Så hoppas på att Åsa hittar de hon vill ha på lite samma ställen så man inte måste knata så mycket (: men offrar min kropp om hon behöver gå till andra sidan av Alanya ändå!

Bild på maten från igår!

Presentation


Jennifer
Bloggar om mitt liv i Sverige och nere från Turkiet Alanya.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5 6 7
8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards