nenno

Alla inlägg den 13 juli 2013

Av Jennifer Johnsson - 13 juli 2013 21:45

Månen är skit häftig från balkongen men för långt bort för att kunna ta kort, den är orange röd så speglar dig den röda färgen eller så är de en tunn linje runt om månen ? Ah vad vet jag men den e GRYM!! 
Den va lika fin igår vid denna tiden!

Josefine ligger däckad i soffan har gjort det nu i 3 timmar, hon kan int riktigt förklara hur hon känner sig sjuk, men eftersom jag vaknade innan henne i morse så gick jag in o kolla om hon levde o de va knappt, gick ut lika snabbt igen som jag kom in så, frågade hakan om han skulle prata med henne, vist försök du, HAKAN LYCKAS OXÅ DAMN!! ....


Annars är det rena rama sjuk stugan här alla hostar o äcklar sig, så nått skit är det med alla, eftersom jag skulle följa doktorns råd, så har jag bara brytit mot dem en gång idag o det var de där med att åka moppe, MEN VI BEHÖVDE JU MAT? eller hur!!


Skickar jag i väg hakan o josse så kommer dom väl hem med lite grönsaker o frukt o läsk?
- så kan vi ju inte ha det :)

Men en utav mina 5 tabletter går satan inte ner den ska altid fastna i halsen någon stans, kankse för  att tabletten inte har runda hörnor?  TABLETTEN är ju runt men den är inte rundad?


Så eftersom jag haft inget kul idag mer än legat på mattan o kollat på film o åkt moppe så har jag radert lite bilder på datan, har kommit upp i 1999 bilder men jag har bara 11198 bilder kvar !! TOPPEN ÄLSKADE LÖRDAG !! Josse däckad hakan oxå  sara i Antalya !!! JIPPIIII

 

Av Jennifer Johnsson - 13 juli 2013 09:28

Gick jag ut med sara och josefine,  ja jag vet, men tabletterna gör susen, klarar inte av att va hemma ?
Vart ju ändå inte så mkt promend, vart mest bar häng :)
Möte upp Cyrus på Queens garden sedan tog jag honom o hans vän till Miami club.

Kul o se honom igen! Var ju bara ett år sedan :)   

Presentation


Jennifer
Bloggar om mitt liv i Sverige och nere från Turkiet Alanya.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5 6 7
8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards