nenno

Alla inlägg den 11 juli 2013

Av Jennifer Johnsson - 11 juli 2013 09:13

Värmen börjar stiga!

Igår började jag med min medicinering, var på sjukhuset O alla blodvärdena såg Bra ut!

Gick ner till poolen en stund syrran O Sara var där, vi flöt tre stycken rak långa på en madrass i 30
Min minst (: fick ju inte bada med .... Så varmt, kommer bli tokig om jag ska ligga hemma hela tiden ?
Igår gick vi en sväng till Oba, letade efter kalkon skinka, ska de va så svårt O hitta någon bra ?
Sen hälsade vi på Adem, sen köpte vi 4 dvd filmer, såg vi en b- skräckis igår, sen sov vi! Vaknade nyss, tänkte att man kunde haft mindre ont i ryggen idag men nä!?

Får inte åka moppe heller, men vill åka till hästarna va ett tag sedan ja va där oxå! Vill mata min bebis !! Stackarn han saknar väl min! Han som hade börjat gnägga när han såg mig, nu har han väl glömt bort mig!

Igår kom natalya hem med hakan å hälsade på, hon kom med baklava O glass! Eftersom hakan hade sagt till henne att jag skulle dö! Snällt !!

Presentation


Jennifer
Bloggar om mitt liv i Sverige och nere från Turkiet Alanya.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5 6 7
8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards