nenno

Alla inlägg den 21 juli 2013

Av Jennifer Johnsson - 21 juli 2013 18:49

Idag har vi spenderat dagen vid poolen, och vid mat bordet då hakan beställde hemleverans, annars inget mer, JO när vi skulle gå ifrån poolen vart lovisa och jag atakerade av flyggande djur som hoppade på oss och bet oss?? JOSEFINE den jäveln kom undan, Lovisa vart biten ? Stucken ? en gång och jag två ggr för jag vart stucken under handduken  min när jag började vifta på den, vi bara gick lungt och fint så kom det en massa arga flygande saker ? WHY ? vad har jag nu gjort?


Brukar ju bli straffad när jag pratar illa om gud, kanske ska bli troende igen så slipper jag bli straffad?

I morgon bär det av till hästarna igen, innan vi åker dit upp ska jag ta lovisa till havet där nedanför, även josse hänger på :)
Men blir ingen ridning för deras del för hästarna har fått gå så mycket den senaste tiden!


Sen fyller även natalie år så blir lite kalas, får se hur sent de blir, om vi hinner med en buss hem eller inte annars får vi sova kvar, kanske dom kan hänga med på en tur, eller varför inte leda häst i 3 timmar ;) kanske syrran blir lite trött, de skulle jag gilla ^^

         

Presentation


Jennifer
Bloggar om mitt liv i Sverige och nere från Turkiet Alanya.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5 6 7
8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards