nenno

Alla inlägg den 21 juli 2012

Av Jennifer Johnsson - 21 juli 2012 14:24

Ja vi kom ju till flygplatsen när
Dom väl öppnade upp incheckningen och kön började rulla så gick jag och satte mig på en bänk och ringde forro som kom hem från sin semester i förrgår hade väl pratat med henne en stund, och bara VET D U VEM Jag ser?


Jo mitt ex Cenk som står i samma incheckning som yetkin!
Men why ? Varför han av alla människor?
Nää det är inte okey så jag gick på toa sen satte jag mig längre bort, innan dess hade jag gått fram till Sara och berättat vem jag hade sätt... Vad gör Sara när hon och yetkin checkat in jo! JENNIFER !! Damn måste hon skrika så Högt så han ser mig!


Jo men visst skulle hon göra det!

Ja går förbi cenk och hans tjej och dom börjar tissla och tassla!

Sen går vi ut och röker, sen så ska vi gå in för att yetkin ska in genom säkerhetskontrollen!
Ja vem glor där som fan då? Jo men cenk oh hans tjej!


Men varför han? Och på Arlanda av alla ställen?

Igår vart det dricka när vi kom hem så data och jag mår... Sådära!!
Men vi håller på att tvättar för fullt och nu ska vi ta en powernappppp!

Presentation


Jennifer
Bloggar om mitt liv i Sverige och nere från Turkiet Alanya.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards