nenno

Alla inlägg den 31 juli 2012

Av Jennifer Johnsson - 31 juli 2012 22:31

Jomen visst nu har frugan lämnat mig, för en hel månad då hon ska jobba ute på en ööööö i Örnsköldsvik ! Damn girl! Ja och nä hon kommer tillbaka då är det bara några dagar kvar tills frugan, ja, helene och mamma drar till my secound home Turkiet!

Igår var jag ledig hela dagen eller ja ledig och ledig hjälpte Sara att städa ur hennes lägenhet! Jätte kul :D Ja kanske inte så mycket men va fan! Vad gör man inte för frugan?

Ja där efter vårt strand party i lägenheten, hade sköna bönan till fru dammsugit ! Tyckte synd om hem e eftersom det fanns nog inte många ytor av lägenheten som inte hade sand!
Wooop på den!
Samma kväll där fick vi besök av en vänn!

Ja igår när när jag vaknade upp kändes det som jag hade partayat gärnet alltså! Men så vart det ju inte riktigt!

Sara skulle egentligen ha lämnat mig runt 5 i morse men eftersom sömnproblemen hade intagit henne så vart det inte så fastän jag väckte genen flera ggr i h sa nu är kl så och så och så! Men det mindes hon ute alls! Även mina sömnproblem härjade gick och la mig runt halv 3 men just då hade frugan somnat som mumlade och hade sig då vart man ju arg för det så då kunde man ju inte sova heller ! Guuuuddamn!

Nu hem kommen från jobb! Hoppas på en tidig sömn i natt!

Presentation


Jennifer
Bloggar om mitt liv i Sverige och nere från Turkiet Alanya.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards