nenno

Alla inlägg den 27 juli 2012

Av Jennifer Johnsson - 27 juli 2012 13:04

Sitter nu i bilen på väg hem, tacka snälla Monica som styr den blå bilen!

I dag har jag jobbat 7-13 skönt och sluta tidigt och inte jobba kväll som jag alltid gör annars men som jag sagt förut, mornarna dödar mig! I morse va jag sten död fast jag fick sova 45 min längre för snälla Monica skulle plocka upp mig!

I går när jag kom hem så satt fina Sara och bara väntade på mig så som hon hade längtat efter mig!! Haha not!

Forro kom förbi eftersom hon glömde hem nycklarna på jobbet så tog jag med mig dom hem! Hon gillade hallen!

Sen vart det promenad till centrum, men forro hade ju glömt att hon kom hem till mig för att hämta sina nycklar!

Men hade lagt ner dom i Saras väska (:
Sen vart det solning, sen rullades det mot Konsum för att handla middagen som vart köpte paj för det hade ingen av oss ätit på länge (:
Egentligen va vi sugna på grillad kyckling men så vart det inte riktigt! Men men mätta vart vi på pajen i alla fall (:

Sedan vart det 8 Mile ! Long Time ago!

När jag kommer hem ska jag Göra någonting ! Men det kan jag inte säga höhö!
Sen blir det net till systemet och shoppa dessa:

Presentation


Jennifer
Bloggar om mitt liv i Sverige och nere från Turkiet Alanya.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards