nenno

Alla inlägg den 28 juli 2012

Av Jennifer Johnsson - 28 juli 2012 08:40

I går när jag kom hem var det att sätta sig ber och börja bok biljetter till Heléne, mamma oh mig och Sara!
Grejen var att Heléne ska åka onsdag- söndag. Mamma ska åka 1 vecka och Sara och jag 3 veckor!

Och ville ju helst att alla skulle åka samma plan ner! Vart lite orolig men tänk om alla hamnar på olika plan för att dem t
Skulle ta slut? men inom en kvar hade bag bokat alla turerna och alla fick på samma plan (:

Så detta var vad jag skulle göra när jag kom hem för Heléne skulle få det i födelsedagspresent!
Eller ja en förtidig present! Så hon hinner planera och fixa semester!

Men efter jag hade bokat biljetten så for vi ner till nynäs för att gå på systemet för att sedan ta bussen till Heléne för middag och vin!

De va la en glad Heléne som ska få åka till Turkiet ! Bra köpt Håkan ! Äntligen :D Denna plan har Håkan och jag jobbat med ca 2 v ? Lr jag minns inte när vi började prata om det riktigt! Egentligen när jag var i Turkiet och nät jag kom hem (: men men !

Det vart iafall lite fylla! När vi skulle till bussen igår kutade Sara före mig medans jag gick med lampan på på telefonen me kutade på och gjorde illa tossingen, så det vart lite blodbad allt :D

Nu är jag på g mot jobbet bussen rullar på! Mådde bra när jag gick upp men nu så börjar det bli lite värre! Ska ju bara jobba 12 timmar och sen kommer syrran och mamma och plockar upp mig fö sen blir det utgång på Aya!

Ooooohyee!

Presentation


Jennifer
Bloggar om mitt liv i Sverige och nere från Turkiet Alanya.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards