nenno

Alla inlägg den 25 juli 2012

Av Jennifer Johnsson - 25 juli 2012 09:41

Ja vart ska man börja någon stans? Inte bloggat på några dagar men, men... Har väl inte hänt så mycket i afall (:

Men i måndags körde jag och Sara en timmas träningspass från youtube! Damn det var ju jobbigt kände det idag och igår ! Stackars kroppen vart utsatt för den träningsvärken !
Men direkt efter träningspasset drog vi ut på en timmas promenad i duggregnat ! Han även med 3 filmer den dagen!

Igår vaknade man med jobbig träningsvärk, och vi brände skiva och drog emot Ikea! Vart ett vad säger man? skogarderob? Ja något sånt afall skofacks grejs!
Och en spegel och knivar och en klädhängare som nästan kostade lika mycket som skofacket? Hmm

På vägen hem höll vi på köra på ett självmordsbenäget rådjur som bestämt skulle ta livet av sig men misslyckades!

Sedan när vi landade hemma började ja öppna upp alla sakerna medans Sara drog till sitt ställe och skulle flytta sina grejjor till sin pappas garage!

Men började fixa men då behövde man massa olika skruvmejslar! Och mina hade sprungit ifrån mitt hem så snälla Ronny kom över med Malins lilla lååååååda (:

Sen när Sara kom tillbaka öppnade hon rosé vinet på burk ! Faaan vad gott det var! De ska bunkras hemma! :D

Sitter nu på jobbet började kl 7 och slutar 13 vet inte vad jag tänkte när jag la schemat ! 3 mornar som jag ska upp 5.15 i te ett dugg kul!!!!
Sen även lördag och söndag ! Men då går afall bussen senare runt kl 8 då får man sova 2 timmar till :D

Så ja det är ju bara 3 timmar kvar :D

Presentation


Jennifer
Bloggar om mitt liv i Sverige och nere från Turkiet Alanya.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards