nenno

Alla inlägg den 26 juli 2012

Av Jennifer Johnsson - 26 juli 2012 09:41

Igår var det ju jobb 7-13 jobbigast var att ta sig upp med träningsvärken!
Fick skjus till ösmo av en på jobbet sedan väntade jag och anki på bussen i ösmo!

När jag kom hem kunde jag inte hålla ögonen öppna!! Men orkade med 1 timma med tunga ögon!

Senare kom Sara hem och jag somnade för ett tag! Gud vad skönt det var!!!

Medans hon körde två tränings pass från youtube! Kändes ju bara och sova då! Hahaha

Runt kl 5 kom Mamma, Josef och Arne som skulle hjälpa till med och sätta upp sakerna i hallen som Sara och jag ordnat med dagen innan!

Och mamma hade med sig köttfärs så det vart kötfärsås och spagetti (:
Grymt länge sedan man åt!

Sen när dom for vid 20 så städade vi lite osv !

Sen vart det film och lite bira (:
Sen somnade jag vakande och såg att Sara hade somnat gott på soffan! Hoppas att jag inte hade tagit upp hela sängen efter det att jag hade somnat så hon inte fick någon plats :O?


Så sen lite bilder på det "nya" hallen.

Dock har blomman dött pga att den inte fått något vatten så vill nu be blomman om ursäkt men att jag ska förbättra mig tills då jag köper en ny blomma kanske lika fin som du var innan, men som ska få leva längre än vad du gjorde! RIP!

Presentation


Jennifer
Bloggar om mitt liv i Sverige och nere från Turkiet Alanya.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards