nenno

Alla inlägg den 3 augusti 2012

Av Jennifer Johnsson - 3 augusti 2012 10:43

Idag är det 40 dagar kvar Tills man är i himmmmlen! Och då har man landat för 20 min sedan och står och hyper andas den Goa luften!
Tänka sig att man kan ligga och sola och ha det gott! Vilket inte är så humlans lätt i det här landet! Men men!

Igår skulle jag egentligen jobbat 7-15.30 men när jag inte hade kunnat somna än va kl 5 då ringde jag till jobbet, så somnade jag väl straxt efter 7, sa att dom fick ringa om dom inte fick in någon. Men det hade dom fått som tur var!
Mådde dåligt igår över att jag ringde och sa att jag inte hade somnat ännu men även om jag adr åkt till jobbet så kanske jag hade somnat på bussen istl lr missat mediciner eller vad som helst!

Men sov typ till 10 sedan ringde Sara och berättade hur hennes första natt hade varit!
Sen Kom mamma i h hämtade underredet till mitt brickbord som ska lämnas tillbaka sedan städade jag lite kökslukor osv! Sedan vart det gymmet med forro och sen vart det att färga håret ha lite fotbad och tvätta! Så vart lite grejer ändå! Och lagade mat! Wow!

Kollade på någon film oxå !
Sen prövade jag mina insömningtableter vet inte alls om dom hjälpte men tog 2 st i afall :D och nu är man på jobbet! Idag blir det Haninge till village och lämna brickbordet och sen mot Ikea med mamma kanske skulle syrran med oxå (:

Tjiiing!

Rekomenderar alla denna bästa duschcream! Fan man blir mjuk och man luktar satans gott ((:

Presentation


Jennifer
Bloggar om mitt liv i Sverige och nere från Turkiet Alanya.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards