nenno

Alla inlägg den 11 augusti 2012

Av Jennifer Johnsson - 11 augusti 2012 08:29

Woop 32 dagar kvar då :D Nu kan ju nedräkningen börja på största allvar! :D
Sitter på bussen och fryser liiiite, eftersom igår sökte jag när vissen gick på telefonen, problemet var att jag sökte på jobbet-hem! Vilket vart att jag fick sitta vid bussen och vänta i 25 min med bara ben! Brrr! Så klantigt ! Men men lätt gjort!

Igår vart det utgång med Sofie på aya!
Trevligt trevligt vart dock lite för mycket dricka men men, What to do!

I går morse klippte jag mina egna toppar på håret, tanken var den att jagskulle få bort det slitna topparna, resultatet vart att jag har nu ännu mer slitna toppar, eller är det så att alla kom fram nu? Hmm

Förr när det var typ en månad kvar till avgång hade jag redan packat väskan! Men får väl vänta 2 veckor till iallafall!
Får helt enkelt snigelpacka!
Men Sara hon får raket packa :D
Eftersom lr ja hon kommer ju hem så det är 1 vecka kvar ((;

Nää nu till jobbet! (Y) lite utflykt står på schemat idag (:



Tjiiiiiiiiingtjooooongpoooong!!


Åh sen när vart Sofie en kille?

Presentation


Jennifer
Bloggar om mitt liv i Sverige och nere från Turkiet Alanya.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards