nenno

Alla inlägg den 5 augusti 2012

Av Jennifer Johnsson - 5 augusti 2012 08:45

I förrgår efter det att jag spenderat kvalitets tid med Mamma på Ikea och alla andra ställen så vart det hem till heléne och dricka lite vin även Vera var där! Trevligt!!

Igår när jag vaknade upp fick jag skjus ut till mamma för Heléne och henne barn skulle ut till muskö !
Men Lynn och angelina vart jätte glada när jag kom hem till mamma ((:
Var väl där i en timma tills mamma kom hem som hade varit och jobbat!
Sen hjälpte jag henne och duka till födelsedags firandet!

Sen vart det att åka till stallet skrittade ut på calypto, sedan skulle syrran träna ute på udden då var det bara packa in hästen !
Och åka på hoppträning!

Sen när träningen var slut vart det att skrota ut en sväng till, sedan bytte vi hästar så vart det ut att galoppa lite! Töntiga lumos var rädd för lite allt möjligt som låg på marken!!!

I går hände det något sjukt konstigt!
Det var iafall en kille från alanya som ringde mig med sin mail Adress! Fatta ingenting och han sa om du inte känner mig ta bort mitt Nr men vad idioten i fråga inte fattade var att det var han som ringde mig! Pulver! Jag skickade bara ett frågetecken eftersom jag undrade va fan är detta ?
Skumt aldriiiig vari med om det förut!

Sen igår kväll vart det aya med Heléne och systeryster!
I går var väl bästa dj om gången då dom spelade musik som man kände igen lite mer än dom andra gångerna innan då man bara känt igen 1-2 sånger!
Ska hoppa av bussen nu och gå till jobbet!

Presentation


Jennifer
Bloggar om mitt liv i Sverige och nere från Turkiet Alanya.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards