nenno

Alla inlägg den 7 augusti 2012

Av Jennifer Johnsson - 7 augusti 2012 08:27

Ååh jag vill så gärna till Palm beach i alanya ikväll!
Lovely Burhan G ska sjunga !!!
Jag dööööör han e så fin!! Damn!!

?Burhan G - Tættere På Himlen Feat. Nik & Jay
? Burhan G - mest ondt feat. Medina

Gammmla godingar!!
Can somebody take me there?!

Kör ju mobil inlägg annars hade jag ju lagt upp dom från youtube!
Ååååh han e snygg :D

Igår var det jobb, var på Skansen, sen när jag kom hem vart det att tvätta lite och sätta på diskmaskinen!
Helt oket att sätta på den men att plocka ur den suger tvär fett!
Sen vart det att gå till Saras old lya för att kolla om hon hade någon post! Sen vart det lite mat shopping på Willys när jag ändå var i närheten (:
Kollade på Ice age igår, kulig var den :D höhö

Idag blir det jobb sen ingen aning kanske förbi solariet en sväng ?

Idag är det 36 dagar kvar till käraste Turkiet längre ihjäl mig! Känns som det var några månader sedan man var där men men det var det ju inte vara några veckor sedan :(
Tänkte ringa Malin sen och flörta med henne, om hon inte kan köra oss till flyget! Men ven vet hon kanske hinner se detta innan jag hör av mig till den bruden!


" ikväll skiter jag i allt" - i love it!


Presentation


Jennifer
Bloggar om mitt liv i Sverige och nere från Turkiet Alanya.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards