nenno

Alla inlägg den 24 augusti 2012

Av Jennifer Johnsson - 24 augusti 2012 19:20

Jahaaaaapp då börjar denna kväll snart ta slut oxå!


Igår kom sofie hem till mig efter sin träning hungrig som vanligt så vi drog och köpte pizza sen hem och tuga tugga, hon hade ätit upp sin medans jag knappt hade fått i mig halva :P

Sedan vart det film!
Så var det massa folk i oranga och vita t-shirtar? Det var ju inte bara 10 pers va ju afall mer än 50 ? Sofie och jag såg ut som två frågetecken!
Vart skulle alla efter någon timma kom det två snyggingar på vägen
-va det hållet eller det hållet? äh fan jag vet inte! hmm vart ska vi gå då?
Eeey Grabbar ni kom fär ifrån och sen vänter dom AAAH TACK!
Sen kom det två tjejer  snacka lika dant viste inte vilket håll dom skulle åt
Sofia och jag ba Nej nej nej fel håll :)


Sen vid andra filmen in i halva filmen somnade jag och sofie sa Öh sover du?
JA SOM FAN JAG LIGGER PÅ MINUS I SÖMNEN!

Sen var det ut och puffa och hopp i kojjs sen :)

Vaknade i morse för det lät så mkt ute på gatan och folk snackade som fan, jo det var ju samma djupingar som igår som var ute och gick! FAN MAN VILL JU GÄRNA SOVA KLOCKAN SJU!


sen vart det Ica kvantum och kirra lite frukost :) Sen hem och tugga och sen forsätta lite med filmen som jag somnade ifrån och ner på stor stan NYNÄS!

Fick afall ihop 2 behåar och nya borstar till sminket och ögonskugga och ett par Pjuks! :))

Sen fick jag skjus av sofie och hem och duscha för min del sofie skulle jobba natt så hon skulle hem och sussa :)

Gick sen till willys och möte upp helene precis ätit full proppad vi fixa mat för 8 personer, och massa mat över :)
nu viiiiiiiiiiin me Helene :) <3


Imorrn knackar 12 timmars jobb på dörren !

Presentation


Jennifer
Bloggar om mitt liv i Sverige och nere från Turkiet Alanya.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards