nenno

Alla inlägg den 16 augusti 2012

Av Jennifer Johnsson - 16 augusti 2012 14:40

Jag har lovat mig själv att på måndag är det helt okey att ta fram resväskan för då är det 23 dagar kvar! Bara att den kommer säkert vara färdig packad då oxå!!
Sen så kommer man ju aldrig ihåg vad för några kläder som man har kvar där nere i lägenheten precis som vanligt ! Ingen ide och fråga Adem heller så!

Lite sömn problem härjade i natt men får skylla mig själv när jag lurar mig själv att jag är nog inte så trött! Skulle sovit på engång då! Men Nää sömnen slog till sedan igen vid 5! Och vaknade 11 utav mig själv!
Sitter på buss 848 nu och dom kör ju som vet inte vad! Bussen skulle bara bromsa nyss dunk så låg min väska upp och ber på golvet! Gulligt!!


Pratade med happy face idag! Lill sonen ska in i armen nu om 3 dagar! :(
Så hinner inte se honom något mer iår :(!
Han ska va borta 15 fucking månader, usch ! Vill inte byta med honom! Näst på tur är väl sekan! Hoppas bara det blir 5 månader för honom !! Eftersom han går ju ändå på universitet men men innan det är hans tur hinner dem väl ändra lagarna ändå så!

Vart ett iPad fodral igår och en iPad film till skärmen ! Bara iPaden som fattas! Skulle ju ta 2 veckor och 2 veckor har ju gått i morgon och hade ute fått någon post när jag drog nu så!
Men med minut kommer den väl om 1 vecka igen!

6 timmar jobb nu då sen hem och sova så kör vi 12 timmar på fredag!

Presentation


Jennifer
Bloggar om mitt liv i Sverige och nere från Turkiet Alanya.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards