nenno

Alla inlägg den 3 maj 2013

Av Jennifer Johnsson - 3 maj 2013 20:05

Vart väckt någon gång efter 06.00 för att åka till stallet och mocka medans syrran jobbade så fyllde jag lite hösäckar och så tog jag ut rozqoo och Calypto, fyllde vatten för dom knäppisarna drack inte innan dom gick ut eller ??

Sen kom foffi så red vi ut en sväng och sedan på volten sen en av skrittning, sen fick jag sjuks hem för hon skulle ändå till Sorunda.

Hem och råkade väcka Sara ooobs! Hihi! Sen vart det balkonghäng sen for vi till stora staden Nynäshamn, sen hem och åt lite lunch sen drog Sara så låg jag i sängen tills jag fattade beslutet att ta mig ur sängen !! Tuffaste beslutet hitintills !! Sen 2 timmars promenad med hundarna, varnade dem innan vi gick ut att det int var samma runda som vi brukar ta och att dom skulle spara lite på krafterna, brydde dem sig ? Näää inte ett dug! Fullt ös från början till slut, bästa under promenaden var att Angelina vart jätte rädd för fåren och sprang åt andra hållet ! HAHAH!!
Sen fick ena fåret en el stöt på näsa. Och alla började springa !

Så nu står tacco pizzan i ugnen och sedan blir det film och sova ! I morrn 12 timmars jobb och sen lite party hos Joni Poooony (;

Av Jennifer Johnsson - 3 maj 2013 14:37








I really missed you dear Efes pilsen

 

Presentation


Jennifer
Bloggar om mitt liv i Sverige och nere från Turkiet Alanya.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards